Melisguneer Muberraonur bende de var bu ara normalmiş Kanama felan olmadığı sürece rahim büyüdüğü için öyle oluyormus
Muberraonur Melisguneer Greyy90 denizsn Unsalin_Annesi AtesAlininAnnesi Nursen977 rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı🤲🏼
AtesAlininAnnesi Muberraonur bende 19+3üm bendede oluyor sanırsın 10 dakika sonra adet olucam ☺️ acile gittim idrar yolu enfeksiyonu varmış azıcık ☺️
Annesininbali 23 haftalık olduk bendede var arada karnımın alt tafanina bıçak batması gibi ağrı giriyo geri çabuk geçiyor Allah’tan doğuma kadar bu ağrılarla yaşayacağız herhalde hareketsizliktenmi ne ağrılarım hiç bitmiyo