Pamukeller Bebeği babaya gösteriyorlarmı? Hem anne hem eş girebiliyor mu odaya? Yoksa sadece bir kişi mi olmak zorunda ? Eşler 10 dk da olsa içeri alınıyor mu? Yalnız mı olcaz 😓😥
Aysegul33 Pamukeller bende devlete gidiyorm 38. Haftadaym daha dogum yapmadm ama 10 gun once bi akrabam sezeryan oldu tek kisilik odada oldugu icin h refekatci hem esini almislar iceriye
Tugbacolak Pamukeller ben göruştum bu konuyu canım refaketcı olarak bır kişi ve bayan olma şartı ıle kabul edılıyor bebegı babaya 10 dkka gösterıp cıkartıyolarmıs
Hebunturan Pamukeller ben devlet hastanesinde dogum yaptım 22 nisanda kimseyi almadılar odaya alındığımda eşim geldi gördü bebegi kısa bi süre sonra gitti 1 kişi tek alınıyordu odaya
Deletedmom95 Ipek4w virüslü günleri bilmem ama ablamda devlette yapmıştı bebeği babaya gösterdiler doğduktan sonra. Ama refakatçı olarak sadece 1 kişi alıyorlar yanına
Deletedmom95 Deletedmom95 bebek doğdu üstünü giydirdiler hemen bizim yanımıza getirdiler. Ki babası ben dedesi anneannesi hepimiz vardık
Deletedmom95 Aysegul33 hastaneden hastaneye değişiyor sanırım arkadaşların yazdıklarına baktımda. Bizde anneyi odaya almadan önce bekleme salonunda göstermişlerdi anneyi de getirdiler hatta
Miranmiray Aysegul33 Canım birşey sorabilirmiyim aceba devlete gidiyorsunuz ya kaçıncı haftada nst ye giriliyor devlette bilginiz varmı
Aysegul33 Miranmiray evet hatta ben dun cekildim bebis hafif hareketsiz mis uyumus galiba bi kisminda dedi tekrar cekildim
Blossom Virüsten önce bile sadece kadın refakatçiye izin vardı. Baba da ancak ziyaret saatinde geliyordu. Şu an daha sıkı kontrol vardır diye düşünüyorum.
kereminannesi06 Yeni doğum yapmış biri olarak devlet hastanesinde erkek rafakatci alınmıyor bayan olcak görüş saatinde baba görebiliyor tek kisilik odalar da kaliniliyor gayet memnun kaldım