Merhaba arkadaşlar doğum yapalı bugün bi hafta oldu kontrole gittik dün yumurtalıkları inmemiş oğlumun ultrasona gittik ve ve sağ yumurtalık yukardaymış solda yumurtalık göremediğini söyledi böyle şeyler yaşayıp da normal dönen bebekleriniz var mı acaba 😔