Sun Smybgrack benimkinide eşim koydu zaten çok kısa sürede açılmasını bana edilen dualara birde meryem ana eli otuna borçluyum çok şükür rabbime darda bırakmadı
Aysegulck Sun epiduralin etkisi ne kadar süre sonra geçiyor ve normal doğum dikişlerin çok acıyor mu bir de epiduralli olmasına artı para istediler mi
Sun Aysegulck cnm ücreti 400 tlydi ağrım olmadı dersem yalan olur hafifletti onu yaptırmasam belki daha acılı olcaktı ağrı kesici istiyosun yapıyolar doğum sora yani çok acın olmuyor bn hemen kalkıp yürüdüm o gecede sabaha kdar bebeğim le bn ilgilendim
Sun Aysegulck cnm ücreti 400 tlydi ağrım olmadı dersem yalan olur hafifletti onu yaptırmasam belki daha acılı olcaktı ağrı kesici istiyosun yapıyolar doğum sora yani çok acın olmuyor bn hemen kalkıp yürüdüm o gecede sabaha kdar bebeğim le bn ilgilendim
Sun Aysegulck cnm ücreti 400 tlydi ağrım olmadı dersem yalan olur hafifletti onu yaptırmasam belki daha acılı olcaktı ağrı kesici istiyosun yapıyolar doğum sora yani çok acın olmuyor bn hemen kalkıp yürüdüm o gecede sabaha kdar bebeğim le bn ilgilendim
Sun Aysegulck cnm ücreti 400 tlydi ağrım olmadı dersem yalan olur hafifletti onu yaptırmasam belki daha acılı olcaktı ağrı kesici istiyosun yapıyolar doğum sora yani çok acın olmuyor bn hemen kalkıp yürüdüm o gecede sabaha kdar bebeğim le bn ilgilendim
Aysegulck Sun epiduralin etkisi ne kadar süre sonra geçiyor ve normal doğum dikişlerin çok acıyor mu bir de epiduralli olmasına artı para istediler mi
Aysegulck Sun epiduralin etkisi ne kadar süre sonra geçiyor ve normal doğum dikişlerin çok acıyor mu bir de epiduralli olmasına artı para istediler mi
Aysegulck Sun epiduralin etkisi ne kadar süre sonra geçiyor ve normal doğum dikişlerin çok acıyor mu bir de epiduralli olmasına artı para istediler mi
Sun Aysegulck cnm ücreti 400 tlydi ağrım olmadı dersem yalan olur hafifletti onu yaptırmasam belki daha acılı olcaktı ağrı kesici istiyosun yapıyolar doğum sora yani çok acın olmuyor bn hemen kalkıp yürüdüm o gecede sabaha kdar bebeğim le bn ilgilendim
Sun Aysegulck cnm ücreti 400 tlydi ağrım olmadı dersem yalan olur hafifletti onu yaptırmasam belki daha acılı olcaktı ağrı kesici istiyosun yapıyolar doğum sora yani çok acın olmuyor bn hemen kalkıp yürüdüm o gecede sabaha kdar bebeğim le bn ilgilendim