Arkadaşlar poliklinik doktoru serum Alman lazım demişti istifra devam ederse on gün önce bende bugün kusmam çok fazla oldu için bir hata yapıp başka hastaneye gittim eşim sakin olur dediği için Yakacık Doğum acile bana hiçbirşey yapmadılar ne ilaç ne serum poliklinike git dediler normal acillere mi gitmek lazım bu nasıl hastane şaştım kaldım tansiyonum düşük kalbim deli gibi atıyor istifra mahvediyor