Busraasafekinci Plesanta rahme çok yakınmış bu yüzden doğumun sezeryan olabilir, kontrolümüze Bi kaç gün kaldı kontrol günü 36 haftalık olacağız. Bebeğin eşi rahme yakın iken normal doğum yapan oldu mu, sezeryandan çok korkuyorum.
Evlatkokusu Busraasafekinci korkma canım evet herkesin bünyesi farklı ama ben Sekiz sene önce devlet hastanesinde 19 yaşımda zorunlu sezaryen oldum Ve hemen kalktım ayağa çok ağrım olmadı şimdi yine gebeyim 3 gün sonra sezaryenim var 🤗çok mutluyum hiç korkmuyorum 😌