Gzdb1018 Merhaba bayanlar, herhangi bir markanın gümüş göğüs kapaklarından kullanıp memnun kalan var mı? Alınması gerekir mi? Ya da krem mi alıp kullanmalı ne düşünüyorsunuz? 34. Haftamdayım şimdiden kullanılmalı diyor ama
Ess34 Gzdb1018 e bebekte gümüş kapak açıklamasında ne zaman kullanılacağı kaç saat durması gerektiği yazıyor ben okumuştum hatırlamıyorum tam 👍
89Kbr 15 gün oldu doğum yapalı.. doğum öncesi kapak ve kremi dönüşümlü kullandım.yani bende her ikisi de var kullanıyorum gerçekten de memnunum.Şimdilik yara bere olmadan bugünleri gördük 😊
Gzdb1018 89Kbr kremi sürüp üstüne mi kapatıyorsunuz nasıl oluyor 😁 dogumdan sonda en büyük korkum gögüs ucu yarası da
89Kbr Gzdb1018 ayrıca kapak varsa krem kullanmayın deniyor ama ben nolur nolmaz diye çift önlem alıyorum😌
Gzdb1018 Deletedmom69 evet sanırım bedenleri var ama neye göre alıncak bilmiyorum fiyatı da az değil yani 😁
89Kbr Deletedmom69 canım standart olan sadece göğsünün ucunu kapatıyor,xl olanlar kahverengi bölüme kadar kapatıyormuş.. önemli olan göğsünün ucunu koruması onarması zaten ama büyük göğüslerde sorun olur mu bilmiyorum 🤷♀️