sevara Herkese Merhaba:) 8 haftalık hamileyim 6 haftalık ken öğrendik:) ilk gebeliğim:) mide bulantısı olması doğal ama insanı yoruyor. Bulantı bilekliği kullananlar varmı? Faydasını gördünüzmü? Almak gerekiyor mu?
1989-- sevara midem bulandiginde biledigime baski yapiyordum geciyordu benim bilekteki nabizi bulup biraz bastirmayi deneyin
NisaMomy sevara en pahalısını kullandım genede işime yaramadı 36 haftalık hamileyim hala daha devam kusmaya🤣🤣
Hadibakalim Ben kullaniyorum..markası psibands..iki kola takılıyor..faydasini gördm. Suan 12.haftamdayim..ayni zmanda prilam ilacida kullaniyordum suan sadece bileklikle azaldi baya
sevara Hadibakalim benim böbreğimde sorun olduğu için doktor ilaç yazmadı o yüzden bilekliği duyunca kullansam mı faydası olurmu dedim:) teşekkür ederim