BBYaman merhaba canim, gecmis olsun Allah saglicakla kucagina almayi nasip etsin bebegini. Benim kucuk kizim 24 haftalikken dogdu 3 ay hastanede kaldik ama Allaha sukur simdi cok iyi sagligi sihhati yerinde simdi 3 yasinda okula gidiyor. Allah buyuk canim Rabbim izin verirse hersey olur. Suan bende 28 haftalik hamileyim, 27 haftamda siddetli bi kanama geldi placenta onde oldugu icin ve kanali tikadigi icin. Cuma gecesi yine geldi ama bebek iyi sancim felan yok. Sen eve cikinca hep dinlendin mi doktorun ne dedi? Bende korkuyorum eve cikarsam bisey olursada placenta ayrilir bebege bisey olur diye. Suan durumun nasil? Tekrar gecmis olsun