Merhaba canımız annelerimiz🥰
Hamileliğin özellikle ilk 3 aylık döneminde hissedilen ağrı ve sancılar, hepimizi endişeye sürükler. Bu konuda yeterli bilgi sahibi olmamız ise, bizim daha doğru adımlar atmamızı sağlayacaktır.
https://www.mutluanneleriz.com/saglik/hamileligin-ilk-trimester-doneminde-hissedilen-agri-ve-sancilar/
Linkinden blog yazımızı okuyarak, bu konuda ayrıntılı bilgi sahibi olabilirsiniz!
Blog yazımızda;
🌸Hamileliğin ilk aylarında sancı nedir?
🌸Hamilelikte yaşanan sancıların nedenleri nelerdir?
🌸Hamilelik döneminde zararsız olan sancı türleri
🌸Hamilelikten kaynaklı sancılar nasıl ayırt edilir?
başlıklarını bulabilirsiniz💁🏼♀️
Okuduktan sonra blogumuz hakkında konuşalım mı?
👉🏻Sizler hamileliğinizin ilk 3 aylık döneminde sancı hissediyor musunuz/hissettiniz mi?
👉🏻Bu sancılarla nasıl başa çıktınız/çıkıyorsunuz?