Randevumuz vardı. Çok fena bı kasik ağrım vardı gittiğimde. Çatı muayenesi oldum iki cm açıklık varmış. 37+3 tük 38+1 çıktık. Geçen cuma 3kg 256 Gr mdi 6 günde 300 gram almış bebeğim. Ben hiç kilo almamisim. Çok güzel kilo almış bu hafta doğum olabilirmiş beklemeyebilir dedi. Kilosu olduğu içinde aşağı baskı artar doğum zor olurmuş. Açıklık olması için yürüyüş yapmami önerdi. Açıklığı duyunca ter basti konuşmakta zorlandim doktorla. Ne heyacanmis 🙄