Balgebe 37 haftalık olduk bebek hareketlerinde azalma var güçlü değil yani sizde doktora gideyim mi 5 gün sonra sezaryen günü aldık zaten ama sabahtan beri hareketleri azaldı ne yapsam bilemiyorum zaten başından beri de çok hareketli bebek değil
Mizrakgrkm94 Balgebe merhabalar bende aynı baslikla konu actim aznce bkzde 37+2 yiz bugün bende cok az hissettm doktorumu sradm boyle durumlarda gelmelisin dedi kalp atışları normaldi ama hareketi azdi ilk.nst de yeri daralmis yada saglik problemi olabilir dedi bu yuzden bence gitmelisin canm bem bugun cikarken hersey yolundaydi ama smdi yine hareketini az hissedyrm
Ozge-35 Balgebe bende 37yi tamamladığımda sezeryan olacağım endişeliyim kilosu nasıl bebişin ben şuan 33+6 yım 2250 dedi doktor
Balgebe Mizrakgrkm94 yeri daralınca haraketleri azalır dedi dr sertleşme toplanma oluyor daha önce de gittim hareketler normal demişti