Kızlar merhaba kesem ve yolk cok güzel bir sekilde gelisiyor. Kanamam vs yok. Nerdeyse 8. Haftam bitecek bebek ve kalp atışı görünmüyor.. İlk gebeligim cok üzgünüm.. Son bir umut bir hafta bekleyeceğiz. O kadar korkuyorum ki.
Acaba beni zehirler mi beklememin bir zarari var mi? Görünme ihtimali var midir? Kurtajdan da cok korkuyorum😭 Allah kimsenin kucagini bos koymasin🤲🏻