Canınızı sıkmak istemem ama benimde kanamam hamileliğimin başından beri vardı 5. Haftada öğrendim bu arada gebeliğimi %50 düşük riskim vardı progestan kullandım sürekli dinlendim hiç bir iş yapmadım ama kanamam yeri geldiğinde kırmızı yeri geldiğinde kahve yeri geldiğinde hiç olmuyordu 6+1 Günlükken gidip kalp atışını dinledik bir sorun yoktu 9. Haftada kontrole gelmemizi söyledi doktor gittiğimizde bebeğim 7. Haftada gelişimini durdurmuştu kalbi atmıyordu ayin 7sindede kürtaj oldum halada atlatmış durumda değilim 😕