Pamukeller Kızlar ameliyattan çıktıktan sonra uyusuk oluyoruz. Kanamamız oluyo o sırada altımızda ped, bez oluyor mu? Biz kalkamıyoruz sonuçta, kim takmıs oluyo? Üstümüz batar hep. Yoksa kendimiz kalkınca mı takıyoruz? O zamana kadar ne oluyo ?
Aslihilal09 Pamukeller hasta bezi vardı cnm bende hemşireler arada kontrole geldi kanamamı ayaklandıktan sonra da ben kendim hasta bezi kullandım kanamam azalana kadar
miine Canım bana sargı bezi koymuslardi sonta vardı zaten ayağa kalktıgımda depend pijama giydilerdiler öyle yürüdüm