Zsahin Ben gebeliğimin 13 üncü haftasindayım normalde tiroid hastasıyım şuan değerlerim 3,5 olması gerekirken 14,3 çıktı düşmezse bebegin gelişimini engelliyormus. Enqz ayda bir tiroid ölçtürmekte fayda var özellikle daha önceden tiroid hastası olan kişiler yaptırmalı sık sık.😏