Pkl1 9.haftadayım ve sabahtır az az leke geliyor kahverengi doktora gittim açık renk kızmızı olursa o zman sıkıntı dedi kalp atışlarını dinletti gayet iyi dedi ama hala kahverengi akıntım devam ediyor başına gelen var mı
Damlasim Pkl1 dikkat edin ve cok dinledin ben ayni durumu 3 gun once yasadim ve dusuk yaptim rengi giderek acildi ve gttim acile kalp atışı durmuştu kendiliğinden dustu.. İmkânınız varsa yatip dinlenin benim 19 aylik kizim var o yüzden pek dinlenememistim
Ozlem21_ Pkl1 cnm bn yasadım9.3te yasadım once bı kasılmam ardından kahve rengı akıntı yasadım ve doktor gıttım cocgum gayet ıyıdı ama bn yunede ıgne olmak ıstedım ve sabah aksam progestAn kullandım ve 1hafta yattım ve gectı cok sukur