Kardelenmk Bugun şeker yüklemesi yaptırdım sonuç açlık 77 1 saat 78 2 saat 57 genelde insanların yükselirmiş benim düşük cıktı sevk ettiler ilde hastaneye böyle birşey yaşayan var mı ? Meraktan ölücem hastaneye yarın gidicem🤦🏼♀️
dilekgi123 Kardelenmk insallah bilen biri vardir bende bu aralar sekerden korkuyorum 1-2 hafta daha var test yaptirmama Insallah herseyin tez zamanda normalle doner 🤲🤲
Bahar1 Kardelenmk Benim de değerlerim çok düşük çıkmıştı doktorum bana uzun süreli açlık yaşamam gerektiğini sürekli yanımda kuruyemiş bulundurmam gerektiğini soyledi
Gul6100 Bende de durum boyle cikti aclik tokluk olarak baktirdim aynen sonuclar boyleydi. Doktorum sorun olmayacagini soyledi sadece sık sık beslenme konusunda uyardi. Beslenme saatleri arasi maksimum 2 saat olarak ayarladik.
Kardelenmk Bahar1 yazdığın için saol aynn ben bu aralar kendimi rpey aç bıraktım ondan demkki içim rahatladı