Aylaninannesi Merveninmiskokulusu hazır post açılmışken izninle bende baska bir marka sorsam ☺️☺️ Kraft City travel alan kullanan var mı???
Merveninmiskokulusu OZKUP453 Bende baktım şimdi ona canım buda güzel diğer traveller gibi çokta ağır değil gibi beğendim bunu da
DamlaNur29 Merveninmiskokulusu benim baktıgım baby care de 1000 lira en fazla bu kadar verebilcem sende benim gibisin hem hesaplı hem ucuz
Merveninmiskokulusu DamlaNur29 Bebeğim eylül de doğacak canım haliyle çok fazla dışarı çıkamıycam hem bu nedenden hemde bebekten bebeğe değişiyor bazı bebekler hiç binmek istemiyor bebek arabasına bu ihtimaller biraz düşündürdüğü için kafam karışıyor çok pahalı almayayım diyorum ondan 😅
DamlaNur29 Merveninmiskokulusu kaç haftalıksın benimde eylül 20 gözüküyor normal doğum ama sezeryan olcm 5i gibi ilk haftaları gözüküyor 21+3üm bende 🙋
Ayseyucel33 Ben yoyko aldım kullanmadım, henüz maa, çok, güzel görünüyor tekerleği falan, çok güven veriyor sağlam ve şık
DamlaNur29 Ayseyucel33 kaça aldın canım benim eşimin iki kuzenınde var bu arabadan hatta tekerlekleri bile cıkııyor birqz tuzlu yoyko onlar letgodan baya uyguna aldılr
Merveninmiskokulusu DamlaNur29 Ben 24+3 haftalığım canım tarih 30 Ağustos ama ne eylül diyebiliyorum ne ağustos 😂
Ayseyucel33 DamlaNur29 valla ben 1000 liraya hespsiburada dan aldım, canım heryeri çok rahat, çıkıp takılıyor gayet memnunum yoyko luxury araştır istersen büyük görünüyor ama gayet sağlam
Ftmnrr Merveninmiskokulusu joie nin var canım chicco nun da var ben joie aldım iki üç yasınankadar kullanılır içide geniş yeterli bence
Merveninmiskokulusu Ftmnrr Ben puset ayrı istiyorum canım gerektiğinde oto koltuğu ve evde de pusetini kullanayım diyorum baktım onlara ama onlar da travel sistem bastonların sadece yatış modu var pusetleri yoktu canım☹️
Ftmnrr Merveninmiskokulusu canım ayrı sekılde puseti var 0-13 kilo e bebekten aldık biz puseti ayrı sekılde evde aracta bir yere giderken kullanılabılıyor
Ftmnrr Merveninmiskokulusu https://hizliresim.com/XBvrFX https://hizliresim.com/yBrVUS Biz 530 a aldık 385 e dusmuş hatta canım bu araya takılıyo ve travel oluyo bebegın yonu anneye dönük oluyo