Mrb arkadaşlar ben dün Sezeryanla doğum yaptım 37+5 haftalik bebeğimin kilosu gayet iyi boyu falan da iyi fakat ben bebeğimi bi defa görebildim solunum yetmezliği denildi ve alındı diye, dün burnunda kablo vardı burun solunumu yok bugünde sadece ağzında vardı bu ne diye sordum midesine mama gönderiyoruz sarılık tutmasın diye, ya Allah aşkına bilen yazsın aklım çıkıyor kötü bişeydir diye sizce ne zaman taburcu ederler durumu çok mu vahim😩😩