Faray Kızlar 37+3 teyim, 2 gündür, alt kasığımda sancılarım hem sıklaştı hem de sancımın seviyesi yükseldi. Sürekli bebeğim toplanıyor, yarın doktor kontrolüm var ama gitmeden sormak istedim sizde aynı mısınız.
edatmr Faray 36-37 hafta aynı ağrıdan mı bahsediyoruz bilmiyorum ama bacak arası kemiklerde ve popoya doğru yayılan bir ağrı oluyor. Oturmak kalkmak yürümek zorlaşıyor. Garibi 38. Haftada geçti benim😐
PrensTaha Faray benimde bikini bölgemde ağrı var kalkarken ya da yürürken çok zorlanıyorum bebek aşağa doğru baskı yapıyor dünden beri bende kasılıyorum. Ben daha yeni 37 oldum inşallah şimdi doğurmam 39’u bekliyorum 😂
ozlemoz13 Faray aynı gündeyiz canım, benim alt kısmımda ciddi ağrılar var ama doktorum normal bebek kanala girmiş dedi bakalım yarın sana ne dicek
Secil_10 Benimde çok oluyordu bugün gittim 1 cm açıklık var dedi Dr nstde sancı da çıktı ne zaman dopururum şüpheli 😇😇😇
Zuzu47 Secil_10 ayy bende aynı durumdayım nst sancı var 1 buçuk cm açılma var beklemedeyim şuan ne zmn olur acaba 😅
Zuzu47 Secil_10 ayy bende aynı durumdayım nst sancı var 1 buçuk cm açılma var beklemedeyim şuan ne zmn olur acaba 😅 38+2 bu arada ilk gebeliğim kızım olacak inş sizin peki kaç haftalıksınız ilk gebelik mi sizin de
mhtp2802 Faray ayni cAnım benimde öyle oluyor hatta dün hep yattım yüreyemedim Secil_10 ayy dün doktordaydım benim de sancım çıktı çatı muayenesi yaptılar kapalı ne zaman doğurcam diye tetikteyim 🙈🙀
Sibelayten Zuzu47 bende 38+2 yim bekliyoruz bizde kızımızı kasıklarımda bir agrı var sezeryan olacam ben ikinci hamileliğim bu