Yaseminalsan Kızlar şuan 37+1 im doktara gittim bugün bebek iri ve kanala girmemiş dedi normal olması için beklersek 4 kiloyu geçer normal olmaz diyo.. 20 mayısta gel sezeryan alalım dedi 🤷🏻♀️ Fikirleriniz nedir?
Betull41 Yaseminalsan canım benim de kilosundan dolayı kanala girmemiş iki doktorda aynısını söyledi 22 Mayıs’ta 38+2 de gün verdi sezeryan icin
Yaseminalsan Betull41 aynı durumdayız o zaman benimde 38+2 oluyo o gün 🤷🏻♀️ İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza ☺️ Süt konusu ne olacak acaba hemen gelir mi?
Betull41 Yaseminalsan benimde tek sıkıntım stresim süt meseleesi bugün basluyacam rezene içmeye inşallah o gün gelir hemen sutum