Sizi yanlis yönlendirmek istemem.
Ben yaptirmadim.
Tam da doktor degisimi yaptigim zamana gelmisti. Yeni doktorum sordu bende yaptirmadigimi ve yaptirmak istemedigimi söyledim 26. Haftadaydim tabi o zaman. Doktorum bir sey soylemedi.
Hatta kendince kollarini kalbini ayaklarini parmaklarini vs. hepsini detayli inceledi. Hatta su icmesini bekliyorum damağında yara var mi falan diye bakacam gibi bir cumle kullanmisti.
Yaptirmakta fayda var illaki. Durumunuz musaitse yaptirin