Ardanyal 🙋♀️Merhaba Hamiş Bayanlar🤰 22+4 haftalık hamileyim.2 gün önce Tetenoz aşısı oldum kolumda kaşıntı ve kızarıklık oluştu baya. Sizlerdede böyle şikayetler oldumu acaba???
Sanemiko Olabılecek şeyler cnm. Kişiden kişiye değişiyor verdiği tepkı sanırım. Bende hıc sorun olmamıştı ama ağrısından duramayanları da duydum.
deletedmom351 Ben 2 doz yaptırdım ağrı kaşıntı oldu baya sonra iz kaldı aşının vurulduğu yer de daire şeklinde morluk gibi kahverengilik var
Neverland Ben 20.haftanın dolmasini bekliyorum tetanoz ve hebatit b aşısını aynı anda yapacaklarmis iki aşıyı aynı gün yaptıran var mı?
Melisbol Ardanyal Gezer27 kac kilo dogdu canm. Benm doktorm hep 34. Haftayi hedef gostermisti 34 u gorurse hic sorun olmaz demisti bende riskli hamilelik geciriorm 36. Haftaya girdim sukur🙏🏼 Saglikla kavusacaksin insallah bebegine