Ben 1 senelik evliyim ilk hamileliğimde boş gebelikten dolayı kürtaj olmuştum şimdi 7 ay sonra yine hamile kaldım şuan 5+4 günlüğüz cumartsi doktora gidicen korkuyorum bebeğim ya sağlıklı değilse diye inş sağlıklıdır kalp atışını duyarız inş dua edin bana olur mu ?