Mrv2344 Kızlar merhabalar 12 haftalık hamileyim doktor elenatal 1 e yani kullandığm folik asite devam etmemi önerdi siz 3 aydan sonra hang vitamin ilaçlarına başladınız
Meriwa Mrv2344 12 den sonra sadece regenesis kullandım gym decavit bide devit3 20 den sonra kullandım
Erdeminannesi0219 Mrv2344 decavit i saglık ocakları veriyor ama benim hemşirem bile önermiyordu onu 😅ben ilk gebeliğimde regenesis max kullandım çok şükür değerlerim hep güzeldi. Öneririm yani içinde aradığın bütün vitaminler var folicasitte dahil.
buseyusuf27 Linababy bende yan etki yaptı 😒 baygınlık ve kusma suan bıraktım akşam yemekle ıcıcem bıde oyle denıcem 😒 ıns duzelır
Sedos59 İlk folik asitle başlayıp üç aya yakın folik asiti bırakıp decavit e başladım daha sonrasında devacitle beraber devit 3 ve ferrum verdi doktorum. Şuan 3 ünü hala kullanıyorum
Sedos59 İlk folik asitle başlayıp üç aya yakın folik asiti bırakıp decavit e başladım daha sonrasında devacitle beraber devit 3 ve ferrum verdi doktorum. Şuan 3 ünü hala kullanıyorum
Sedos59 İlk folik asitle başlayıp üç aya yakın folik asiti bırakıp decavit e başladım daha sonrasında devacitle beraber devit 3 ve ferrum verdi doktorum. Şuan 3 ünü hala kullanıyorum
Sedos59 İlk folik asitle başlayıp üç aya yakın folik asiti bırakıp decavit e başladım daha sonrasında devacitle beraber devit 3 ve ferrum verdi doktorum. Şuan 3 ünü hala kullanıyorum