Tnc33- canım 30. Haftadayım bende, kalp çarpıntısı bendede oldu holter takıldı, çok şükür kalpte bir şey çıkmadı ama, tansiyonum çok oynadı bir kaç gün, bir çok nedeni olabilir, doktorun ile bir görüş, benim ki sanki o dönem iş yerinde yorgunluk stresten oldu 😔 ihmal etme ama geçer diye bekleme bir tahlillerini yenilet istersen.. en yakın zamanda şifa bul inşallah🤲🏻🤲🏻 Bir an önce güzel haberlerini alalım🤲🏻🤲🏻😊