Naylonbranda Gebeligimin ilk haftalarindan itibaren sivilce sorunu yaşıyorum boynum leke leke oldu goguslerim ve sırtımda dahil olmak üzere bu problemi yaşayan var mi
ilkbahar Naylonbranda ben ergenliğimde bile hiç sivilce problemi yaşamayan biri olarak ben de şuan aynı sorundan muzdaripim 😱 gebelik şekerim olduğu içinmidir nedir çabuk iyileşmiyolar da 😵
Tatlisannedilekk Naylonbranda 5aylık hamileyim bende aynıyım cnm ergenliğimde bile 1tane silvilce çıkmamıştı, erkek bebek annesini güzelleştirir diyorlar bekliyorum bakalım oğlum beni ne zaman güzelleştircek🤷🏻♀️
__birafitap__ Naylonbranda evet bende aralik annesiyim daha 8 haftaligim ama 2 haftadır hiç çıkmayan yerlerimde sivilce görmeye başladım hemde kocaman kocaman psikolojim bozuldu artık
Ebru52 Naylonbranda ergenligimde çıkmadığı kadsr çok sivilce çıkmıştı ama merak etmeyin doğum sonrası geçiyor terldikce terinizle yüzünüzü silin bişey kalmiyor
Sasuke Aynı durumdan bende muzdaribim. Boynum, yüzüm, göbeğim sırtım kısaca her yerimde çıktı. 🤦🏼♀️ Geçmiyor da. Hep leke keke kaldı. Bir de erkek çocukları annelerinin güzelliklerine güzellik katar derler. Hiç de öyle olmadı. 😬
Naylonbranda Kesinlikle aynı leke leke boynum çenem alnım hergun yeni biri Dr soyledigimde genelde böyle bı durumla karsilasmiyoruz dedi ama ben cok çok kötüyüm
ilkbahar Naylonbranda doktor böyle bi durumla karşılaşmıyorsa burda bu sorundan muzdarip bunca hamile kişi kim 😵😱
Naylonbranda ilkbahar şuan bu sorunla karşılaşan karı görünce bende şaşırdım Dr öyle deyince bı bende demek ki demiştim
Naylonbranda __birafitap__ canım benimde aynı zamanlarda başladı ve hala devam ediyo ergenlikte sivilce görmeyen ben hergun yeni birkac taneyle uyanıyorum