Merhaba arkadaşlar.Buraya daha önce yazmıştım eğer açılma olmazsa sezeryan olacağım diye.Dün 8.30da muayneye geldik ve açılma yoktu.12.30da sezeryana alacağını söyledi.Cok korkuyordum.Genel anestezi almak istedim.Eşimle kayinvalidem yanimdaydi.12.30da ameliyathaneye götürdüler.Orada ağladım biraz korkuyorum diye.Zaten hemen uyuttular.Uyandigimda da ağrım yoktu.Gayet güzel uyandim.Hatta cok rahattim diyebilirim.Simdi biraz ağrım var tabi o da ne zaman geçer bilemiyorum.Herkese hayırlı doğumlar ben kurtuldum siz de kurtulun bir an önce insallah sağlıkla