Benim adetim 19 Mayıs. Yaklaşık 1 haftadır belim ağrıyor . Ev işi yapıyorum ondan da olabilir sürekli ayakta olmaktan . Ama hiç bu kadar uzun ağrımamıştı. Bir de karnımda çok fazla şişkinlik var gaz dolu sanki içi patlayacak gibi. Normal pms ağrılarım böyle değildi. Farklı sanki bu sefer ya da bana öyle geliyor 😔