Ozlm_mom bende ilk bebeğimi kaybettim kalp atışlarını duymadığım için kürtaj olmuştum Kasım 15 de daha Sonra bende çok üzüldüm neden böyle oldu diye sorup durdum sürekli ama daha sonra toparlandım şubat gibi doktoruma cıktım tahlil yaptırdım doktorum hamile kalabilirsin ama acele etme dedi sonra folik asit e başladım önce Nisan da hamile kaldım tekrar dan kalp atışlarını duymak için doktora gittiğimiz de çok endişeliydim ve duyduk şükür şuan iyi gidiyor hemen acele etme derim önce kendini toparla 😊