tugce0606 Ben de sezeryan oldum kişiden kişiye değişiyor bu durum hep 2 günde kalktım yorumlarını görmüştüm keşke herkes de öyle olmayacağını biri bana anlatsaymış dedim sezeryandan sonra. ben kendimi anlatayım ayağa kalkıp yürüyorsunuz ama dikiş yerleri çok acıyor otururken kalkarken zorlanıyorsunuz. Yatarken kalkarken destek almanız gerekebilir benim öyle oldu ama her gün daha iyi hissediyorsunuz bir hafta sonra rahat hareket etmeye başlıyorsunuz sonra normal hayatınıza dönüyorsunuz şu var normal doğumda olsa sezeryanda olsa kendinizi yoracak işler yapmayın hava sıcakta olsa ayaklarınızı mutlaka sıcak tutun ani hareketler yapmayın.