Tebrikler canim ama Senin ki pek kaatantinada hamielelik sayilmaz daha düzeldi herşey
Biz 3 aydir karantinada geçirdik hamileliği evde biz napalim
Daha şimdiden hastaneye gidiyim mi diyorsun gidiceksin elbette evde kendi kendine ultraonla bakamayacagina göre