Merhaba sevgili anneler ve anne adayları😊
Her doğum yapacak olan anne gibi ben de doğumum gerçekleştiğinde doğum hikayemi sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyordum ve nihayet o gün geldi, doğum gerçekleşti, üzerinden 21 gün geçti bile😎 şükürler olsun🤲🏼
Benim doğum hikayem 21 Nisan gecesi saat 00.30’da başladı. Çok hafif regl sancısı gibi bir sancı girdi, sonrasında lavaboya gittiğimde hafiften bir lekelenme de gördüm ve doğumun başladığını anladım. Eşim hemen doktorumuzu aradı ve hastaneye gidip nstye girmemi ve ebenin kontrol etmesini istedi doktorum. Hastanemiz Allahtan evimize 5 dk mesafede olduğundan hemen ulaştık. Sancılar hafif hafif şiddetini arttırmaya başlamıştı ama kesinlikle dayanılmayacak gibi değildi. Hemen nstye aldılar düzensiz sancılarım olduğunu söyledi ebemiz, daha sonra çatı muayenesi yaptı ve açıklığın 2 cm olduğunu pandemi dolayısıyla hastanede durmamam gerektiğini eve gidip dinlenmem ve pilates topuyla sancılarımı karşılamamı istedi. Biz de eve döndük ama yarım saat geçmeden sancılarım sıklaşmaya başladı 3 dakikada bire düşünce tekrar acil olarak hastaneye koştuk. Tabii bu süreçte en sıkıntılı kısım hastanemin bir pandemi hastanesi olması dolayısıyla sürekli maskeli eldivenli olmak zorunda olmamızdı.
Tekrar muayeneye alındığımda açıklığım 4 cm olmuştu ve sancılar gittikçe şiddetleniyordu. Hemen bir pilates topu getirdiler onun üzerinde ebemin söylediği hareketleri yaparak, nefes alıp vererek sancılarımı artık hastanede karşılamaya başladım. Saatler ilerledikçe sancılar şiddetini arttırmaya başladı, açıklık 6 cm’e ulaşınca artık epidural istiyorum demeye başladım😄 Ama doktorum şu an her hangi bir anestezistin bana dokunmasını istemediğini, üstelik doğumumun da çok güzel ilerlediğini söyledi ve epidurale izin vermedi😬 Sancıların şiddetini iyi veya kötü olduğunu daha fazla anlatıpta doğum yapacakları korkutmak istemiyorum o yüzden sadede geleyim yavaştan😊
Açıklığım 9 cm olduğunda artık doğumhaneye inme vakti gelmişti. Eşimin elini sıka sıka doğumhaneye indik, ordada yine maskeli bir sürü doktor karşıladı bizi. Doğumhaneye indikten sonra yaklaşık 1 buçuk saat içinde sabah saat 8.45’te mucizemi kucağıma verdiler 😍🥰 Güzel kızım toplamda 8 saatlik bir geliş macerasından sonra, tamamen normal bir doğumla 3160 gr olarak dünyaya geldi ve benim annelik serüvenim başladı🤩 O andaki duygular tarif edilemez kesinlikle ama benim en net hatırladığım şey eşimin elimi bir an bile bırakmaması ve doğumda gerçekten babaların da nasıl mükemmel bir rol oynayacağını göstermesi oldu. O doğuma girmeseydi benim için çok zor olacaktı eminim. Bu yüzden sevgili hamileler eşleriniz eğer kendileri de gönüllü olursa doğuma girmelerine izin verin ve bu mucizeye birlikte şahitlik edin bence😇
Biraz uzun oldu farkındayım canım anneler hakkınızı helal edin🥰
Son olarak söyleyebileceğim Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşamayı nasip etsin inşallah, çünkü kesinlikle tarifsiz bir sevgi, aşk…
Doğum yapacak anne adaylarına da kolay bir doğum diliyorum🤲🏼
Uzun yazımı okuduğunuz için de teşekkür ediyorum❤️🥰