Kızlar merhaba. 24+0ım. Dün doktora gittik kontrole. Tabi rutin olarak başıma gelebilecek şeylerden bahsetti. Çabuk yorulabilirsin, göz kararması olur, bayılma olabilir falan dedi. Ama bu bayılma olayını o kadar kafama taktım ki ya bayılırsam diye dışarı çıkmak istemiyorum. Alt tarafı anneme gideceğim arabayla ama ya yolda bayılırsam ya annemdeyken bayılırsam vs vs diye 😓 panik atak var bende hamilelikte de iyice arttı sanırım. Bir de daha önceden 3-5 yıl önce bağırsak sorunlarım yüzünden 2-3 kere tuvalette falan bayılmıştım. O yüzden çok korku sarıyor beni.