Nurin_ibrahim73 Merhaba anneler benim ilk gebeligim 21 hafta oldum göbek kısmında yağim var bebeği daha hissetmedim sizce norma mi bu durumu yaşayan var mı ?
Zuhraa Nurin_ibrahim73 normal canım 24 haftaya kadar hissetmemen ama yakinda hissedersin bide bende zayif hamile kaldim ama 19 haftamda hissettim karin kaslari ve yag dokusu cok onemli
Semam Nurin_ibrahim73 Çok normal canim hic kafana takma bunu banada herkes hala hissetmedinmi diyip psikolojimi bozmuştu 17 18 haftaliktan beri doktoruma sorduğumda ilk gebelikte 25. Haftayı bile bulabileceğini söylemişti. Sabret biraz bence 1 2 haftaya kalmaz hissedersin bende 21 22 gibi hissetmeye başlamıştım 🙏
Sevgics Bende zayfm ama 23 haftamda çok az hissetmeye başlamstim şimdi bile arada hissediyorum çok normal hissetmemen çoğu kişi geç hissediyor