Parsannesi Yüzünde cok yok ama gözlrrinin beyazında var hafif dediler hem emiyo hem mama veriyorm ama emerken sarılıktan dolayı uyuyor uyandıramıyorum yardımcı olun gecer mi bu sarılık
Emine55 Parsannesi canın sen çocuğun uyumasına bakma dinleme yarım saatte 1 saatte emzir uyuşamam uyandır zorla emzir sarılık böyle geçer sürekli emmesi lazım