Glc kuzum doktorlara çok dikkate alma geçen ay kan değerime baktırmak içim gittim doktor bana dedi sen niye geldin bu değerle bişi gözükmez gebelik bile saymayız dedi tabi sesi sesini yükselterek konuştu bende dedim kan değerime baktırmak için gelmiştim dedim he tamam o zaman dedi asistana yaz kızım beta dedi bende yazmayın gerek yok dedim çıktım ağladım ama keşke insan kaynaklarına gidip onu şikayet etseydim özel hastane sonuçta para verdim o an duygusal çöküş yaşadım yani demem o ki doktorları takma onlar hiç bir zaman gebelere nasıl davranıldığını bilmiyorlar