AybarsMomy Kızlar çok şükür 32 haftalık olduk bugün. Dün doktor kontrolüm vardı . Biraz ağrılarım olmaya başlamıştı söyledim Magnorm efervesan tablet vermiş doktorum. Nasıl kullanıyorsunuz sabah mı akşam mı aç yok farkediyor mu. Sadece günde bir kere diye yazmış eczacı ilacın üzerine.
Merve_17 AybarsMomy Canım banada verdi doktor ama eczacı günde bir defa tok karnına yazmış bende akşam yemeğinden sonra içiyorum geceleri rahat edeyim diye agrım çok olmuyor artık
Gldn7 AybarsMomy bana magnezyum strat verdi günde bi defa tok karnına alıylrım genellikle sabah kahvaltıdan sonra alıyorum
Yelizrojin AybarsMomy bana da vermişti doktorum. yatmadan yarım saat önce ılık suya atıp çok bekletmeden içiyordum
AybarsMomy Merve_17 Gldn7 Yelizrojin Eda1231 Blackkcat Teşekkür ederim kızlar . 🥰Bende şimdi içeyim karnım tok şuan. Gece demir ilacı falan var . ☺️
Eda1231 Ben günde bir kullandım ne zaman midemi bulandırmayacağını düşündüysem 2 yudum suda erittim fondip yaptım hep. 1 su bardağı dolusu su olmasına gerek yok içebildiğin kadar suda erit dedi eczacı. Öyle kullandım
Unsalin_Annesi AybarsMomy canım 25+2 haftalığım bende yaklaşık 1 aydır içiyorum günde bir tane tok karna öğlen gibi içiyorum
Blackkcat AybarsMomy şimdi içtim😊25.hafta içindeyim hafif kasılmalar var bunun için verdi dr,günde bir kez tok içiyorum,bu saatlerde genekde ama ister sabah iç ister akşam benim sabah ve akşam aldığım başka ilaçlar var o yüzden bu saat uygun bana
Wonderanne AybarsMomy ben 22den beri kullanıyorum 29+2yuz 2 günde bir iç demişti doktor günde bir tane
Mom9272 AybarsMomy maden suyuda iç canım günde bi oda fayda edıyor benim uyurken bacaklarım uyusuyordu resmen
AybarsMomy Mom9272 maden suyunu en baştan beri içiyorum. Bu zamana kadar onunla idare ettim ama artık yetmiyor galiba 😀
AybarsMomy Elsaa_13 denemeye başlayayım bakalım maden suyuyla falan idare ettim hep ama artık çok ağrıyor. Doktoruma kalsa bunuda vermezdi bana 😂😂 şimdiye kadar hergün 1 kase yoğurt ye diyordu ağrılarım başladı diyorum artık 2 kase ye diyor. 😂 Süt içiyorum diyorum hazır süt içme diyor . Zaten ben açık alıyorum kaynatıyorum kendim yapıyorum yoğurdumu da tamam en güzeli o öyle devam et diyor.