Gozde06 ben de su an 31.haftadayim. Iki haftadir lansor kullaniyorum doktorumun onerisiyle tabi ki. Inanilmaz rahatladim. Normalde eczane sabah ac karna bi tane diye recete yaziyor ama doktorum aksam yemekten sonra bitane kullanmami soyledi. Rahatladim valla oncesinde ne oturabiliyodum ne yatabiliyodum, yemek bile yiyemiyodum. 🤭