melindam Mom9272 O zaman Bebeğin Toplanıyordur. Benimde Toplandığı Oluyor Telaş Etme Kkasıklarında Belinde Ağrı Olmadığı Sürece Sıkıntı yok
Lawyermom01 melindam evet bundan bahsediyorum iste BÖyle olduğunda nst de iken sancı çıkıyor,doğuma hazırlık diye nitelendiriyorlar.yalancı sancıyı doğum sancısı ile karıştıran arkadaşlar var😂
melindam Lawyermom01 Tecrübesizlik Maalesef Ben Ebeyim Ondan Biliyorum Kendimde Uterusumun Kasılıp Kasılmadığını Takip Ediyorum