Bayanlar 38+4 haftalık hamileyim bugün nişamın geldi doktora gittim nstye bağlandım normal çıktı doğumun ilk belirtisi dedi eve gönderdi açıklık yokmuş normal doğuma karar vermiştik bebek kanalda acaba bayanlar nişan geldiğinde açıklığınız varmıydı ve nişandan kaç gün sonra doğum oldu ne olur bilgilendirin 🤗