Benim bebeğimdede vardı ayrıntılı ultrasyona girdiğimde bnde cok endişe etmiştim 5 mm di benimki ama bir sonraki kontrole gittiğimde doktorum bir sıkıntı yok herşey normel dedi ztn öyle cıktığındada doktorum endişelenecek birşey yok takip ederiz ilerlerse kontrol altına alırız demişti ama allaha cok şükür normele dönmüştü