Bende aynı durumdayım 🤷🏼♀️ 32+2 yim. Yarın ayrıntılı ultrason çekileceğim tekrardan plasentam rahim içerisine gömülü mü diye bakacaklar. Sezaryenden başka doğum şeklini önermiyorlar çünkü, kanama riski çok fazla olabilir eğer plasentanın bir kısmı bile rahime yapışıksa. Ayrılması da zor olabilir 🤷🏼♀️ 23. Haftadan beri yukarı çıkar diye bekliyoruz ama maalesef çıkmadı.