Serena ya benim yirtilmam fazla oldu asiri ikindigim icin durduramadim kendimi 1 hafta oldu suan 2. Haftadayim cok sukur gecti. Dikisler uyusukluk falan oluyor ya ondan normal bence.bide ben dikislerim iyilessin diyebolca tentirdiyot doktum ondan da yakti uyusturdu ilk hafta ama cok uzun surmuyor sukur suan rahatim coksukur 10 gunluk bebegim.cok nadir gulersem kaciriyorum o da doktor egzersiz yapman lazim bundan sonra yaslilik icin falan dedi