Erdeminannesi0219 senin bunyenle herkesin bunyesi bir değil çok yanlış yonlendiriyorsun doktorlar bile tutma diyor tutmasanız ölmeyeceksiniz daha sonra tutulur o oruç ama yazık günah o bebeğe birşey olsa siz ne yapacaksınız acaba benim çok yakınım tüp bebekle hamile kaldı 6 aylık hamileyken oruç tuttu doktor tutma dediği halde bebeğini kaybetti birazcık bebeklerinizi düşünün bence