11 haftama girdim mide bulantılarım azalmıştı bi gün iyiyim bir gün kötüyüm ne yapacagını şaşırdım artık ne yemek yer oldum ne birşey içer oldum gün içinde sürekli kusardım ama şimdi günde bir iki defa oluyor ama beni kötü yapıyor varmı benim gibi olan