12 haftam bittiğinde doktora gittim doktor bebeğimin kız olacağını söyledi ama tam belli değil dedi 18 haftalıkken gittim doktora cinsiyetini sordum bebek kendini göstermiyor dedi kız olma ihtimali yüksek mi sizce beni bilgilendirebilir misiniz rica etsem