Mirra canım öncelikle tabi doktoruna danışman daha iyi olur ama ben bugün doktorumla görüştüm 17+1im bu haftalar Sırt ağrısı için çok erken ama dayanılmaz halde ise parol içebilirsin sıcak havlu koyabilirsin ve yakı yapıştırabilirsin Ya da kas gevşetici krem dedi keşke şu virüs olmasaydı yüzmeni önerirdim dedi umarım rahatlatır biraz çünkü ağladığımı bilirim ağrıdan