Emireek Yok valla başından beri bir kere temizlik yaptım dip köşe oda yavaş yavaş yaptığım için 2 gün sürdü oturarak süpürüyorum yükseklere mopla uzanıyodum, 1,5 ayda bi yardımcı çağırıyorum Allah bin kere razı olsun güzel temizliyor diğer günlerde haftada bi iki kez eşim süpürüyor siliyor yorganları havalandırıyor bende toz alıyorum toparlıyorum. Şu çocuğu bi çıkarsam koşa koşa temizlik yapmayı özledim görsen kaplumbağa gibiyim 😁 Başkasına yaptırınca niyeyse memnun olmuyorum 😅